Preloader

OFTE STILTE SPØRSMÅL

Vi får hele tiden nye spørsmål så denne siden oppdateres gjevnlig. Dersom du ikke finner svaret du leter etter må du gjerne sende oss en epost eller ringe oss på telefon 47 90 60 28.

Shopping

Kan jeg endre leveringsadresse?

Dessverre kan du ikke endre leveringsadressen etter vi har sendt ut varene. Varene sendes umiddelbart ut til oppfyllingssenteret når de kommer inn, og systemet vårt kan ikke lenger hente eller endre dem. Hvis sendingen ikke leveres med hell, vil den bli returnert til oppfyllingslageret og det vil bli kreditert kontoen din.

Gjelder gratis levering i hele Norge?

Ja! Det er gratis frakt til alle kommuner i landet. Vi kan dessverre ikke love gratis frakt til Svalbard, Jan-Mayen og Bjørnøya. Bor du eller oppholder deg på en av disse øyene ber vi deg ta kontakt før fullført bestilling.

Gjelder angrerett og åpent kjøp?

Ja, 14 dagers angrerett gjelder når du kjøper online, og du har alltid rett til å pakke opp og teste produktet i samme grad som du kan gjøre i en butikk. I tillegg gir vi 20 dagers åpent kjøp som gir deg muligheten til å pakke opp og teste alt.

Kan jeg endre eller avslutte min bestilling?

Så klart du kan! Logg inn på min side og avbestill ordren. Dersom pakken allerede er sendt vill ikke dette fungere. Du blir da nødt å kontakte oss for tilbakekalling av pakken. Se Salgsbetingelser for mer informasjon

Betaling

Jeg mottok en feilmelding når jeg skrev inn kortdetaljene mine?

Dobbeltsjekk at du har skrevet inn all informasjonen din riktig. Noen vanlige årsaker til dette er: Faktureringsadressen din stemmer ikke overens med den banken har arkivert. Kortet er utløpt. Du har nådd eller overskredet kredittgrensen din eller du har overskredet den daglige kostnadsgrensen du har satt. Kontakt oss eller banken dersom kjøpet ikke går igjennom.

Hvilken betalingsløsninger har dere?

Vi har gjort vårt beste for å gjøre deg fornøyd. I dag kan du betale med kort, via Vipps og Apple pay. Det vil også være mulig å delbetale via klarna innen 14 dager. Kanskje allerede i morgen

Frakt og Levering

Når sender dere varene mine?

Vi sender vanligvis varene ut kl 14:00 samme dag eller dagen etter du har bestillt. Dersom varen ikke er på lager vil du få en e-post samme dag med leveringstid og muligheten til å avbestille eller ombestille.

Hvor lang tid tar det å sende varen?

Dersom du bor i sentrale strøk tar det vanligvis ikke mer 12-36 timer fra vi sender til du har varen. Vi jobber kontinuerlig med å forbedre sendetiden vår og fører en aktiv dialog med de mest leveringsdyktige fraktselskapene i Norge.

Hvis du bor litt utenfor sentrale strøk kan frakten ta litt lengre tid men sporingen vil være aktiv fra varen går ut døren.

Hvilket fraktselskap bruker dere?

Foreløpig bruker vi Post Nord og Bring avhengig av statistiskleveringsdyktighet. Dersom ordren overstiger 30.000,-  vil varene bli kjørt ut av et akreditert fraktbyrå.

Varen min ble skadet under levering?

Ta umiddelbart kontakt med oss. Ta også vare på innpakning og produktet.
Vi sender deg nye varer umiddelbart og ordner retur av det ødelagte. Se salgsbetingelser for mer informasjon.

Close

HISO

High Quality Sound Systems

Close

Logg inn

Close

Handlekurv (0)

Cart is empty No products in the cart.

HISO

High Quality Sound Systems